Äntligen är bloggen fixad!

Nu har man fixat blogg! Vem hade trott att jag skulle fixa blogg? Jag som va såååå emot folk som hade bloggar och tyckte det var hur löjligt som helst. Förstod aldrig vad folk hittade i bloggar och sen förstod jag aldrig hur man kunde bli fast vid en blogg. Jag menar, har folk inget liv?
Så där har jag alltid tänkt tills jag satte mig framför en datorn o började besöka stor bloggarna för att få en Hum om vad som hände i bloggvärlden. Inget märkvärdigt tyckte jag. Tills jag "tvingade" in mig själv att åtmidstonde försöka följa en blogg i typ 2 dagar. Sen dess har jag bara känt ett större vilja att följa bloggar. Jag brukar sällan läsa vad som står i bloggarna eftersom det intresserar mig inte ( vissa har intressanta bloggar medans andra har mest inspirerande bilder o collage osv..), utan låter mig själv inspireras av bilder och mode. Anledningen till varför folk följer bloggar är för att det inspirerar dem och dem flesta känner nog någon slags identifikation, att dem kan identifiera sig med den som skriver. Detta i sin tur leder till att människor känner någon slags intern vilja att fortsätta följa och inspireras av andras bloggar.
 Men nu ska man börja blogga själv så vi får väl se hur detta kommer att gå. Man kanske får en kick och fortsätter eller så lägger man ner hela skiten!
Känn er fria att kommentera, ställa frågor men främst..inspireras
 kärlek till er alla 

 xoxo /Laurie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0