Back home

UPDATE: Träffade min fina mikaela idag och det var hur mysigt som helst. Vi lunchade thai food (favorit mat) och jag som hade trott att jag skulle slippa julruschen befann mig mitt i. Och jag kan säga att det var kaos, varmt folk trängdes och reorna hade börjat i vissa butiker så man blev nästan andfådd av allt. Såg ett grymt par fina skor hos BIANCO och var jätte nära att köpa dem tills jag insåg att det bara skulle vara slöseri. Dem var grymt fina så där perfekta i mörkblå färg, prevcis som jag hade letat efter. Problemet var dock att dem var såååå osköna. Platå var det men gud det kändes som om hela min fot mosades in i skon. Svårt att förklara men men..Galet snygga var dem. Tyckte det var faktiskt modigt av mig att stå emot. Jag menar jag har ju köpt riktigt fina skor innan trots att jag vetat att dem inte skulle komma till användning. Jag har bara haft dem på skohyllan och njutit av att ha dem där. Ja- Så har det hänt att jag gjort. Dock blir jag så glad varje gång jag öppnar sko hyllan och inser att dem är där.
Fler bilder på min shopping kommer senare ikväll.
Nu måste jag slå in alla julklappar ! :)




( så här blev mina julklappar som jag slog in)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0