NK thé





Har varit o handlat lite te på NK. Jag är en stor Te älskare och brukar dricka te på morgonen och på kvällen. På morgonen dricker jag smaksatt Svart te och på kvällen dricker jag rött te. ( Rooibo te). Rooibo Te är jätte bra eftersom man kan dricka den på kvällen utan att bli sömnlös. Man kan i princip dricka hur mycket som helt eftersom den är väldigt lätt och nyttig. Jag köpte 2 förpackningar Rooibos Kaktus apelsin ( en till mig o en till mamma) och sedan stor favoriten Rooibos Champagne. Riktigt god och den måste ni bara testa! Fick också med en liten NK plåtburk på köpet and me like.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nk plåtburkarna har jag också hemma. Tycker de är jätte fina att ha framma =)

2011-01-01 @ 22:12:45
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0