MONKI- FIRST TIME

I torsdag' köpte jag mina två första plagg från MONKI. Har aldrig handlat där förut. Jag vet inte varför men har aldrig hittat nåt fint när jag varit där. Men just idag hittade jag nåt fint.. Var egentligen ute efter " Haute Couture" tishan men fanns enbart i små storlekar och jag var ute efter en lite större storlek för att få den lite oversize, slarvigt instoppad i ett par shorts you know..?  Men vi får väl hoppas att dem får påfyllning snart..


Det fick bli en lång, enkel svart oversize tröja med markerade transparenta axlar. Färgen skiftar lite åt rosé-beige. Bilden ger tyvärr ej rättvisa åt plagget men.. men..




Svart Oversize  "tshirt" kofta i riktigt mysigt tyg. Sen är det små trådar som sticker ut lite överallt. Det som är bra är att den endast finns i ONESIZE så den passar precis alla beroende på hur man vill att den ska sitta!  Så skynda nu till butiken, ni behöver iaf inte oroa er att den inte finns i just "din" storlek ;)

Gillade starkt deras kvitto också. Lite roligare med små söta figurer! Tycker alla butiker borde satsa på det. Eller nja, kanske inte så nödvändigt,men det vore kul då o då iaf..

PS: Kläderna hänger på min nyinvigda klädstång. Den är så praktisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0