Sometimes you find things you didn't know existed

Idag träffade jag Julia och vi käkade lite snabbmat i stan och sedan åkte vi in till Weekday och jag hittade en jättefin klänning. Enkel. Den lilla svarta. Har aldrig haft en vanlig enkel svartklänning. Det är egentligen Basic i garderoben men jag har aldrig känt att jag behövt ha det eftersom jag alltid ändå lyckas plocka ihop nåt att ha på mig när det väl är dags. Anyway, klänningen jag köpte har ett väldigt transparent tyg så jag höll på i minst en kvart att diskutera om hur man skulle kunna bära upp den. Man vill ju inte att trosorna ska synas igenom. Andra kanske tycker det är ballt. Men här, icke. Till slut kom vi fram att vi kanske bara inbillade oss lite och att tyget inte var så tranparent som man trodde och jag bestämma mig för att köpa den. Det blev mitt andra Weekday köp på 2 dagar haha! Nämde jag att jag köpte en top därifrån igår också? Det var bara ett sammanträffande eftersom jag vanligtvis ej brukar handla där..
Bilderna får ni se imorn förhoppningsvis. 
Imorn har jag föreläsningen i Juridik så jag måste sitta och plugga på nu och läsa inör kommande lektion. Det blir civilrätten som vanligt. Ska ta mig och kika in lite i lagboken. alltid kul att lära sig nytt.
Älskar verkligen denna kurs!
Aja, ha en trevlig kväll nu allihopa!

Kommentarer
Postat av: angie

Jag har kommit en bit över halva! Sen blir det till att längta till den 3:je boken kommer ut! =)

2011-02-16 @ 04:40:46
URL: http://stylings.blogg.se/
Postat av: angie

haha ja visst var toan snygg, lite lyx i vardagen ;)

2011-02-16 @ 04:41:18
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0