ZARA LEATHER BOOTS ..And SOME MORE

Dessa snyggingar haffade jag på ZARA för en vecka sen men har ej haft tid att fota allt förrän nu så here u have it.



Sen köpte jag lite pynt till mitt rum. Det är egentligen julpynt men eftersom dem var så fina så fina och inte enbart juliga av sig så kan dem hänga i rummet hela året hehe :p



Små söta ballerina skor och en gammal silvrig telefon. Lite nostalgi känsla i det där. Påminner mig om 3310:an. Ni vet den som alla hade för 10 års sen? Precis.


Suddgummi. Yepp, ni läste rätt. Jag är och harv alltid varit en suddgummi älskare och samlare. Har över 150 styckna hemma..


Room spray från Yves Rocher med inslag av Kanel och apelsin. Ljuvligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0