Bakat !

Har precis bakat. Det blev en kladdkaka och en saffranskaka. Hade egentligen planerat att baka lussekatter som jag tjatat att jag ska baka men så typiskt precis när jag fixat alla ingredienser så insåg jag att det fanns ingen russin kvar. Alltså lussekatter - russin = inga lussekatter
Såååååå typiskt!!! Snacka om att jag blev arg men det skulle ju inte vara gott utan russin, det skulle helt enkelt bara kännas för torrt. Kommer lägga upp recepten lite senare. Snacka om att jag varit en riktig hemmafru idag, eller snarare "bakfru" haha!



Kommentarer
Postat av: Melissa

Hej på dig söta Laurie! =)



Det går tyvärr inte att se programmet via nätet, men jag kanske kan fixa det på nåpgot sätt när jag får den på dvd.



Önskar dig en trevlig helg



Kram,

Melissa

2011-01-07 @ 18:37:02
URL: http://mellose.se
Postat av: Linda

Heheh när du äntligen tänkt baka lussekatter =)

men saffranskaka funkar också.



kram

2011-01-07 @ 18:37:03
URL: http://www.linnda.se
Postat av: elli

hahaha bakfru:DD

2011-01-08 @ 16:06:32
Postat av: elli

hahaha bakfru:DD

2011-01-08 @ 16:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0