Mys kväll hos jullan <3

Just nu sitter jag här hos min vän Julia i Vasastan med min fina vän Sara och Eli är på väg hit snart. Vi har redan hunnit titta på film och ätit massa godis. Nu kommer Eli om en kvart och så ska vi äta en god hallon tårta som söta Julia har bakat till oss! Mys pys faktor säger jag bara <3  Fler bilder kommer senare..


UPDATE: Mer bilder kommer sen då min kamera vägrade sammarbeta igår kväll. Den svek mig- precis då vi skulle ta bilderna. Den bara vägrade fota och alla bilderna blev svarta. Hoppas Julia laddar upp dem snart!
Det blev utgång igår kväll efter vår lilla myskväll. Helt oplanerat, i sista sekunden och eftersom vi inte hade planerat att gå ut så hade vi inte skrivit in oss på nån lista o hann inte heller till 23:00 alltså fick vi betala vår entrance trots att alla kom in gratis precis 5 min innan. Lite surt va?

Här får ni resten av bilderna:







Julias goda isglass tårta med vaniljkräm och hallon





Julia o Sara med sin nya Odd Molly tisha!

Kommentarer
Postat av: lacequeen

HEJ sweetie!

Kul att du var med och tävlade:D Vinnaren finns nu uppe på bloggen:D Om du vann inte, anmäl dig gärna till den nya dagens blogg tävlingen här:

http://lacequeen.blogg.se/2011/january/lordag-dagens-blogg.html#comment



Kommer en ny tävling snart. Vin inbjudan till bloggsvar!Fortsätt läsa min blogg sötnos <3



LYCKA TILL!

2011-01-22 @ 13:59:48
URL: http://lacequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0