SER NI VAD DET ÄR ?









Ser ni vad det är ? Min efterlängtade klädsstång. Han ska pryda mina kläder, få dem att stå upp och se klädvänliga ut. JA, äntligen är den min och jag har lääääääänge suktat efter den kan jag säga. Varje gång jag har varit på jakt efter en så har den varit slutsåld, " vi får in den om en vecka", " den är slut på lagret", " vi har fått in dem men dem är oupackade" osv.. så har det varit varje gång jag varit i IKEA. Men nu slutligen har jag fått tag på den och jag bara älskar den. Ni får se bilder när den är helt monterad lite senare :) Är såååååå glad!

Kommentarer
Postat av: malin

Fin blogg:)

& du är jätte söt!

kram

2011-01-31 @ 12:47:43
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0