Snabb lagad mat när man är trött..

Tro det eller ej men jag blir faktiskt trött efter att ha varit ute och shoppat. Jag älskar att shoppa men så fort jag är hemma vill jag bara slänga mig i sängen o sova. Känner mig bara så trött ibland från ingenstans trots att jag varit hur pigg som helst innan. I alla fall så här såg min middag ut ikväll :



Stekte lite grönsaker ( Zucchini, röd paprika, purjolök, champinioner)



Hällde lite pasta + matlagningsgrädde + kryddor et voilà..



Fixade till en liten sallad också så man får i sig lite gröna blad hehe..
Tillsatte lite balsamvinäger + olivolja + örtsalt


Kommentarer
Postat av: amel

hej:)

kan du göra mig en tjänst??

kommentera på min blogg igen vilken du tyckte vad snyggast av alla outfits till skolan(kändisar)om du gör det så gör du mig en stor tjänst!tack så mycket

puss och kram

2011-01-06 @ 13:20:43
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0