Vad som döljde sig in the bag..










 

Marinblått och vitt. Ränder. Aldrig fel enligt mig. Gillar den lilla dragkedjan där bak, då linnet känns lite mer "uppklätt" på något sätt.



Ett till rött linne. Denna i silkesmaterial, dock syns detta tyvärr inte på bilden , får nog skylla på min dåliga kamera!





Marinblått linne i silke. Vet dock ej varför jag bara får halva bilden. Kommer ladda upp en annan bild senare vid ett annat tillfälle. Det är guldiga knappar på hela blusen ända rakt ner.


Kommentarer
Postat av: Aline

Massimo dutti har verkligen fina kläder.



Jag tycker du ska göra det :) man blir så stolt över sig själv efteråt haha.

Nej jag jobbar på en modell agentur

2011-01-13 @ 21:04:03
URL: http://alinescloset.blogg.se/
Postat av: Aline

haha neej jag tycker det är så snyggt med en navel piercing. Det skulle jag aldrig våga göra.

Lite både och haha..jag var modell först och sen fick jag jobb där. Så nu är det både och. Vad jobbar du med?

2011-01-14 @ 11:21:49
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0