Vad tycker ni om kjolen?

Igår var jag faktiskt på ZARA och testade denna fina kjol. Jag gillade materialet osv. Den var dessutom nedsatt så ett riktigt kap var det. Dock fanns den enbart i S och denna sorts kjol ska ju egentligen sitta åt och vara tajt men just denna var lite lösare vid midjan så den fick tyvärr stanna på galgen i butiken.  Synd att jag inte är grym på att sy för då hade man kunnat fixa den! Den gick loss på 179 :- på dam avdelningen så om det är någon som intresserad så passa på!





Det kanske inte syns på bilden, men jag vikte upp kjolen vid midjan så att den skulle sitta åt haha! Min fina vän Julia, kan du sy upp sånt? Jag vet att du läser detta.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0