REDAN MARS..

Gud vad månaderna går snabbt. Redan Mars. Snart april och sedan börjar sommaren. Mars är egentligen en av mina favoritmånader då det är en månad som brukar vara en transition mellan vintern och början av våren. Men i år är vi långt ifrån denna hypotes. I mars är det nämligen månaden då jag fyller år oxå, fast jag fyller år i mitten av månaden 16 mars.. :D Tänkte börja månaden med att rekapitulera förra årets födelsedag i bilder. Notera då att jag hade färgat håret mörkbrunt då..


 Fick bland annat min första Hèrmes present någonsin..





En lap-top väska, Calvin Klein

Nyfiken på vad som kan gömma sig i asken..

Tadaa..små Hermès parfumer som doftade underbart.

Förresten är det någon av er läsare som också fyller år i mars? Let me know  :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ahh trodde att det var Hermes armband! Vill verkligen ha en sådan!

2011-03-02 @ 18:48:29
URL: http://sforsanna.blogg.se/
Postat av: Lara

va fin du va i mörkt hår! e du syrian?:) kram

2011-03-03 @ 13:44:10
Postat av: Maria

Härlig blogg!! ;D Jag fyller år den 4 Mars, alltså på Fredag, =)) Kram på dig!

2011-03-03 @ 15:50:39
Postat av: laurie

tack lara, är libanes och Maria grattis, hoppas du får en underbar födelsedag med massa glädje o kärlek!:)

2011-03-03 @ 16:05:26
URL: http://lauries.blogg.se/
Postat av: Maria

Tackar <3

2011-03-03 @ 23:53:29
Postat av: amel

så fina presenter!

grattis i förskott,hahaha

2011-03-06 @ 20:13:24
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0